Шановні споживачі, несправний пристрій, що підлягає гарантійному обслуговуванню, Ви можете відправити в Головний Сервісний Центр по обслуговуванню продукції під торгівельною маркою TP-Link, скориставшись кур’єрською службою «Нова Пошта».

ОтримувачТОВ «Тіпі-лінк Юкрейн»
Код ЄДРПОУ37469903
Вид доставкиАдресна
Адресам. Київ, проспект Берестейський, 18
Отримувачпредставник сервісного центру
Номер телефону(044) 590-51-77

При здійсненні вашого відправлення та для дистанційного звернення до сервісного центру просимо врахувати наступну інформацію.

У наявності повинні бути:

- пристрій у повній комплектації;

- коректно заповнений гарантійний талон;

- розрахунковий документ (фіскальний або товарний чек, тощо);

- супровідний лист з описом несправності та контактними даними для зворотної відправки (прізвище, ім’я, номер телефону, назва населеного пункту та відділення Нової Пошти).

Отримавши Ваш пристрій, представники Головного Сервісного Центру у разі потреби, можуть зв`язатися з Вами для уточнення деталей. Після закінчення гарантійного обслуговування він буде переданий кур’єрській службі «Нова Пошта» для повернення Вам з урахуванням результатів обслуговування.

ПРИМІТКА:При оформленні відправлень, контрагенти та клієнти повинні уважно перевіряти коректність інформації, що вказана у транспортній накладній. Відповідальність за правильність оформлення відправлення несе виключно відправник.