Шановні споживачі, несправний пристрій, що підлягає гарантійному обслуговуванню, Ви можете відправити в Головний Сервісний Центр по обслуговуванню продукції під торгівельною маркою TP-Link, скориставшись кур’єрською службою «Нова Пошта».
Отримувач | ТОВ «Тіпі-лінк Юкрейн» |
---|
Код ЄДРПОУ | 37469903 |
Вид доставки | Адресна |
Адреса | м. Київ, проспект Берестейський, 18 |
Отримувач | представник сервісного центру |
Номер телефону | (044) 590-51-77 |
При здійсненні вашого відправлення та для дистанційного звернення до сервісного центру просимо врахувати наступну інформацію.
У наявності повинні бути:
- пристрій у повній комплектації;
- коректно заповнений гарантійний талон;
- розрахунковий документ (фіскальний або товарний чек, тощо);
- супровідний лист з описом несправності та контактними даними для зворотної відправки (прізвище, ім’я, номер телефону, назва населеного пункту та відділення Нової Пошти).
Отримавши Ваш пристрій, представники Головного Сервісного Центру у разі потреби, можуть зв`язатися з Вами для уточнення деталей. Після закінчення гарантійного обслуговування він буде переданий кур’єрській службі «Нова Пошта» для повернення Вам з урахуванням результатів обслуговування.
ПРИМІТКА:При оформленні відправлень, контрагенти та клієнти повинні уважно перевіряти коректність інформації, що вказана у транспортній накладній. Відповідальність за правильність оформлення відправлення несе виключно відправник.