Пристрій приймається на гарантійне обслуговування при:
• умови, що не закінчився термін гарантії *;
• наявності на пристрої непошкоджених пломб виробника;
• наявності на пристрої маркування;
• відповідно серійного номера пристрою серійним номером в гарантійної базі виробника;
• відсутності на пристрої механічних і теплових ушкоджень;
• відсутності на пристрої слідів і самостійна заміна деталей або модернізації;
• наявності оригінальної упаковки в повній комплектації **;
• у Вас є оригінальний гарантійного талона;
• умови, що пристрій відмито від бруду і пилу.
Пристрій, що мають сліди пошкодження деталей, що виникли внаслідок недотримання норм експлуатації (перевищення напруги живлення, вплив статичної електрики, невірний монтаж з'єднань і т.п.) в гарантійне обслуговування не приймаються.
Процедура обслуговування в Сервісних Центрах.
1. Споживач може отримати безкоштовне гарантійне обслуговування в мережі сервісних центрів компанії TP-Link. Детальну інформацію про сервісні центри, режимах роботи, контактні телефони можна знайти в гарантійному талоні і на оф. сайті компанії http://www.tp-link.ua/ru/support/service-centers/.
2. Оформлення заявки:
• Інженер сервісного центру здійснює вхідний контроль по влаштуванню, що надійшов на гарантійне обслуговування відповідно до вимог виробника (див. Умови прийому на гарантійне обслуговування вище).
• Комплектність пристрою перевіряється в присутності Споживача.
• Споживач повинен чітко сформулювати несправність в роботі пристрою.
• Після оформлення заявки на гарантійне обслуговування, Споживачеві видають «Акт про прийом», в якому міститься інформація про Споживача (ПІБ і конт. Телефон), модель, серійний номер і заявлена ​​несправність пристрою.
3. Діагностика та ремонт:
• Після прийому пристрої, інженер сервісного центру здійснює діагностику протягом двох робочих днів.
• Діагностика може бути продовжена в разі виявлення «плаваючого дефекту» (максимальний термін діагностики - не більше п'яти днів).
4. Повернення і обмін пристрої:
• У випадку, якщо дефект не був підтверджений після діагностики, пристрій повертається Споживачеві з результатами діагностики.
• У випадку, якщо дефект був виявлений, сервісний центр здійснює обмін на нове брендоване пристрій з новим гарантійним талоном і необхідними відмітками в полях: 1). Модель; 2) Серійний номер; 3) Дата видачі заміни споживачеві; 4) Друк уповноваженого сервісного центру.
• Обмін здійснюється при наданні Споживачем документа «Акт про прийом» в сервісному центрі.
• Повідомлення Споживача відбувається за контактною інформацією (номер телефону), яка надана їм у момент оформлення заявки на ремонт пристрою в «Акт про прийом». Повідомлення сервісний центр здійснює в будні дні з 10:00 до 18:00.
5. Якщо у Споживача виникли складнощі з налаштуванням маршрутизатора, можна звернутися в службу технічної підтримки компанії TP-Link за номером телефону - 0 (800) 505-508 (час роботи: ПН-ПТ, з 10:00 до 22:00).
6. Якщо у Споживача виникли питання по обслуговуванню сервісного центру, можна звернутися в службу сервісного обслуговування компанії TP-Link за номером телефону - (044) 590-51-77 (час роботи: ПН-ПТ, з 10:00 до 18:00 ).
________________________________________________________________________________________
Примітки:
* - загальний термін на реалізацію і гарантійний період становить 24 місяці. Термін реалізації визначається 6 місяцями від дати виробництва, і гарантійний період складає 18 місяці від дати продажу пристрою, за умови, що гарантійний талон заповнений і завізований печаткою продавця. У разі, якщо гарантійний талон не заповнено, гарантійний термін складе 24 місяці від дати виробництва пристрою, визначити дату виробництва пристрою можна по другій, третій і четвертій цифрі серійного номера (наприклад, 2169503011893, де цифра 16 - рік виробництва, цифра 9 - місяць виробництва );
** - в разі, якщо сервісний центр приймає на гарантійне обслуговування пристрій без оригінальної упаковки і комплекту, то такий пристрій має бути доповнений з комплекту нового обмінного пристрою (в тому випадку, якщо за результатами діагностики було визначено непрацездатність пристрою).